Skärgården

Hej !

Är som ni vet ute i skärgården nu och livet är på topp! :)

Har varit strålande sol och en värme runt 19-22 grader varje dag sen vi kom hit ;)

Utom idag då.. Idag är det runt 13 grader och himmelen är täckt av moln. Det regnar av och till och marken är lite för blöt för att köra fyrhjulingen enligt mig. Skulle köra ner den med kärran på så att pappa kunde lasta på och köra upp sten, och flera gånger fick jag lägga all min vikt på styret för att överhuvudtaget komma frammåt, och när det började luta neråt var det flera gånger fotbromsen inte räckte till.

Började veckan himla bra iallafall..
första dagen fick jag motorstopp 3 gånger med fyrhjulingen, jag körde ner i ett hål och flög av. har lite blåmärken på armen och några på benen men annars gjorde jag mig faktiskt inte illa. :) och sen när vi åkte ut hit med båten så mötte vi vågorna från Waxholms båten varav en våg slog över kanten till våran båt (längst fram) där jag satt... Jessica dyngsur. ^^

Har fått träffa min lilla syssling också! Hon är så söt :) :)

Eftersom att vädret är för trist för att vara ute så sitter jag inne här med pappas dator i knäet.
Kollade lite på en egen dator att köpa, och har bestämt mig till ungefär 95%. Så kanske blir mer bloggande när jag skaffar den ;)

Jaja, nu ska jag inte dra ut på det här inlägget fö rjag har egentligen inget meningsfullt att säga ;)
Bloggar mer när jag kommer hem!

K R A M ^^


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du? ♥
Glöm mig inte!

Vad har du för mejladress? (Den kommer inte att visas.) ♥

Din fina blogg ♥

Vad vill du säga till Pikachu? ♥

Trackback

Jeccas

RSS 2.0