Danmark

Hej! Bloggade inget igår eftersom att jag var i Danmark. :) sitter nu på tåget hem! Åkte igår morse, var på Tivoli hela dagen sen (ja, tivolit heter "Tivoli"), och idag åkte vi sån där sightseeing buss genom Köpenhamn och hoppade av på några ställen och kollade lite extra. :) middag på stationen och så blev min väska stulen.. Ja, inte precis bästa avslutningen på en resa, men vad ska jag göra liksom? Vi gick runt och kollade lite på stationen om dom hade slängt undan den nånstans när dom insett att det inte låg några pengar i, men nej, den fanns inte. Aja, nu har jag sett ett nytt land ! :) bilden är från nåt jag inte kommer ihåg mer än att den låg i Köpenhamn ! ;)



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du? ♥
Glöm mig inte!

Vad har du för mejladress? (Den kommer inte att visas.) ♥

Din fina blogg ♥

Vad vill du säga till Pikachu? ♥

Trackback

Jeccas

RSS 2.0