Söndag

Hej !
 
Som sagt så är jag inte riktigt säker på vad jag håller på med just för tillfället.. Det är ju ett tidsinställt inlägg.
 
Jag antar att jag packar det sista nu, för imorron åker jag in till fastlandet och huvudstaden för att vara med pappa på jobbet en dag och sen åka hem till la familia.
 
Det har varit helt fantastiska dagar här ! Har gjort mycket, men samtidigt bara kopplat av och stängt ner. Visst, jag har haft mobilen rätt mycket, och jag har suttit lite vid datorn också, men mest på kvällarna.
 
Har fotograferat också, såklart. Har passat på att njuta av den fina naturen och min lilla älslings modell - farmor och farfars hund Alva. :)
 
Imorron ska ni få ett riktigt inlägg, och inte något tidsinställt, det lovar jag.
Då får ni även lite fler foton.
 
Här är en bild som jag tog på Alva:
 
Är nöjd med ljuset, vinkeln, idén och såklart den fina modellen!
Definitivt, enligt mig, ett av mina bästa foton jag har tagit sen jag köpte min kamera.
Kommentera gärna med konstruktiv kritik :)
 
Hm, det vart inte ett så spännande inlägg.. Men då har ni mer att se fram emot tills imorron.. ;)
Ska verkligen ta tag i bloggen nu. Det har varit ett lite halvintressant experiment, för att se om jag gillade det..
Och det gjorde jag. Verkligen. Jag som vill bli journalist (känner att jag är lite tjatig med det men stå ut) uvecklas häftigt mycket av att blogga. Så nu är det en rejäl uppryckning som gäller.
 
SNÄLLA KOMMENTERA OM NI VILL HA NÅGOT SPECIELLT, som t.ex. Veckans Blogg, osv :)
Annars hittar jag på allt själv.. och det kan ju bli helgalet ;)
 
hahah pussen och kramen på er !


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du? ♥
Glöm mig inte!

Vad har du för mejladress? (Den kommer inte att visas.) ♥

Din fina blogg ♥

Vad vill du säga till Pikachu? ♥

Trackback

Jeccas

RSS 2.0