Dränka Jessica dagen..

Hej!
Har varit fotbollsskoleledare i fyra dagar nu. :) och vi har (vet inte om alla har det?) alltid avslutning med vattenkrig.. Och när barnen gick hem tror jag att jag hade varit torrare om jag badat i en pool.. Genomblöt ! Och sen skulle vi städa omklädningsrummen som man nästan kunde simma i. Jaja, tror alla hade kul iallafall! ;)

Igår va jag och mamma hos läkaren/ortopeden och kollade min fot som jag haft problem med ända sen 2008. Han tittade och kände på foten en stund och sen sa han att han tyckte vi skulle operera den eftersom jag var så ung och har haft så mycket problem med den, och sålänge jag blir av med smärtan så är det bara att bita ihop.. Men jag är grymt rädd..
För första gången har jag sjukhusskräck. :/

Imorron ska jag tälta med mina "syskon" :D ska ha riktigt kul eftersom att vi inte träffas förrän i höst sen :/ kommer bli fett jobbigt att va utan dom, och mina andra vänner också såklart, men det ska bli skönt att komma iväg och bara koppla av.

Kanske slänger in nåt inlägg imorron, lite bilder från Rix FM festivalen som vi ska gå på också ;)

Pusshej :*



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du? ♥
Glöm mig inte!

Vad har du för mejladress? (Den kommer inte att visas.) ♥

Din fina blogg ♥

Vad vill du säga till Pikachu? ♥

Trackback

Jeccas

RSS 2.0