Snabbt inlägg!

Hej alla!
Skulle kunna slänga in massor av ursäkter varför jag inte bloggat osv osv, men jag orkar inte.
Däremot kan ni kolla http://zupricee.blogspot.com om ni vill, jag och Julia har startat en gemensam blogg, som även ska underlätta att hålla uppdateringen igång eftersom att vi är två.
Njuter av sommarlovet för fullt och jag hoppas att ni också har det bra!
finns en ny låt nere i musik menyn också, tycker ni kan lyssna på den! -When You Say Nothing At All - Steffi

Puss & Kram <3


Kommentarer
steffi

men aw, kollade igen lite bloggar lite snabbt nu, bara för att jag inte har nånting att göra. så kom jag på att du har en blogg, men hade glömt bort vad dn hette. sen sökte jag lite random på denhär adressen, läser första inlägget, sen ser jag att du har skrivit om mig! sötnos, jag älskar dig :*

Svar: Hahah, du är söt! Du kan bli lika stor som Rihanna och Adele och alla dom där om du bara vill u know! Älskar dej :*
jeccas.blogg.se

2012-07-16 @ 23:36:36


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du? ♥
Glöm mig inte!

Vad har du för mejladress? (Den kommer inte att visas.) ♥

Din fina blogg ♥

Vad vill du säga till Pikachu? ♥

Trackback

Jeccas

RSS 2.0