Så jätte taggad!

Hejhejhej!
Är super taggad nu!
Imorron åker jag ut till skärgården, och ska vara där hela sommarn, utom när mamma & pappa har gemensam semester. Jag älskar att vara där, höjdpunkten på varje sommarlov är när jag är där ute, vilket har varit en vecka hittills. Så då tänkte jag "nej, nu är jag faktiskt 14 (snart) så jag klarar att vara där ute länge. Och eftersom att den där veckan brukar vara den bästa, varför inte göra hela sommaren till den bästa?"
I vilket fall som helst så har jag packat allt nu, och nu väntar jag bara på att det ska bli tisdag morron :)
Kommer kanske blogga nån gång, men det blir riktigt låg uppdatering :/
Ha det bra!
Pusshej :*



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du? ♥
Glöm mig inte!

Vad har du för mejladress? (Den kommer inte att visas.) ♥

Din fina blogg ♥

Vad vill du säga till Pikachu? ♥

Trackback

Jeccas

RSS 2.0